luni, 2 aprilie 2012

O carte pe saptamana

Am acceptat provocarea de a citi o carte pe saptamana, pe de o parte pentru a ma motiva sa citesc mai mult, pe de alta parte pentru a arata ca suntem multi cei care inca mai citim, chiar daca nu mai avem timpul necesar sa postam pe blog sau mai stiu eu unde. Constat cu surprindere si cu bucurie ca vin multi oameni la biblioteca, tineri. Desi citesc destul de mult, in ultima vreme trebuie sa recunosc ca am citit doar carti de dreptul muncii, legislatie si jurisprudenta pentru lucrarea de disertatie. Probabil ca am acceptat provocarea si pentru a imi mai elibera mintea de limbajul asta juridic. E foarte greu pentru o femeie (nu neaparat de cariera dar care doreste ca profesia ei sa faca diferenta) cu o fetita scolarita in clasa intai si care desluseste acum tainele alfabetului, cu o lucrare de disertatie de terminat si multe alte treburi domestice, sa isi mai gaseasca timp si pentru citit. Noroc ca sunt un om la fel de disciplinat ca un general de armata. Binenteles ca citesc in diverse locuri, in mijloacele de transport (atunci cand este posibil), in cada si nu am reusit sa termin cartea saptamana trecuta asa ca saptamana asta va fi si mai grea. Presupun ca „Aventurile lui Arik’’ si alte asemenea pe care le citesc cu Daria nu se pun la socoteala.....

Niciun comentariu: