sâmbătă, 6 martie 2010

Aparenta


Incerc sa citesc in fiecare zi macar doua pagini care sa imi puna in miscare mintea dar aceasta refuza sa mai proceseze informatiile si sa mai urmareasca ideile, am avut doua saptamani grele si probabil ca vor veni altele si mai grele. Ca sa ma relaxez am citit un roman din acela de dragoste in care personajele se vad si stiu ca sunt facuti unul pentru altul, el e cel pe care l-a asteptat toata viata, etc. Binenteles ca l-am terminat intr-o ora pentru ca oricum n-am rabdare sa citesc toate descrierile despre cum arata el si cum o face sa se simta. Cand l-am terminat imi venea sa rad ca proasta ca mi-am pierdut timpul cu asa ceva, mai ales ca realitatea e atat de diferita.

Sa fim sinceri, in societatea actuala 99 % dintre barbati sunt interesati de o femeie doar daca arata bine, se grabesc cat mai repede sa o bage in pat si altceva mai nimic; nu conteaza cum arata ei (ca daca te uti la ei ce burti au o iei la fuga imediat), nicidecum sa iti mai starneasca vreo dorinta; iar cei care arata bine si se mai duc la sala, sunt atat de plini de ei incat considera ca trebuie sa ii privesti cu gura cascata si sa le cazi la picioare. Binenteles ca mai exista si exceptii dar sunt atat de putine...Toti barbatii considera ca fac un compliment unei femei atunci cand ii spun: ''vai ce bine arati astazi'' si ca imediat replica asta va gadila orgoliul si va fi praf.

Niciun comentariu: