duminică, 9 mai 2010

Din seria ''figurilor de stil'' ale Dariei

Deoarece a trebuit sa fac operatie la un deget si in fiecare zi fac turul orasului gradinita-serviciu-gradi m-am imbracat mai mult sport in ultima vreme, fara pantofi cu toc sau ciorapi. Acum pentru ca s-a incalzit, m-am imbracat intr-o zi foarte elegant si, binenteles, mi-am luat niste pantofi cu toc mediu, care ii plac Dariei atat de mult incat am convenit ca ii dau ei cand va creste mare. Degeaba i-am promis ca ii iau altii mai frumosi si conform modei care va fi atunci, ea ii vrea pe astia........
Cand am ajuns la gradi, era doar Teo-un baietel cuminte ca o fetita. Dupa ce am schimbat-o pe Daria si m-am dus sa ii pun hainutele in dulap, Daria ii zice lui Teo: ''Teo, tu ai vazut ce pantofi are mama mea?!'' de parca ar fi fost vreun eveniment national........sau toata lumea trebuia sa ma admire pe mine.

Niciun comentariu: