sâmbătă, 6 februarie 2010

Albastru

Saptamana trecuta am dezamagit un coleg pentru ca am crezut in discernamantul unei alte persoane si nu am anticipat reactia ei rautacioasa si intentia de a face pe ''sefa''. Pentru o clipa am uitat ca prostia si infumurarea sunt o combinatie in fata carora palesc toate celelalte calitati ale omului...Am facut ceea ce mie imi displace atat de mult, sa fiu dezamagita. Cand am ajuns acasa, m-am oprit direct in baie incercand sa ma incalzesc in interior. Radarul Dariei a sesizat ca e ceva in neregula si a venit imediat cu trusa de doctorita sa ''ma faca bine'', mi-a luat temperatura si mi-a facut rapid o injectie. Cred ca si-a data apoi seama ca ma doare sufletelul si mi-a aplicat medicamentul minune, un pupic pe nasuc si iubire pentru obrajori. Cine o cunoaste pe Daria, stie ca masajul ei nu e tocmai delicat. I-am lasat impresia ca mi-a trecut ca sa nu o ingrijorez.
Oamenii care ma cunosc spun ca sunt prea vulnerabila, ca imi las descoperita partea asta moale si pufoasa si ca trebuie sa ma schimb. Saptamana asta m-am tot gandit la lucrurile astea si cred ca asta e partea care ma defineste pe mine, ca vad mai presus de toate partea buna a omului si o vad eu foarte bine si pe cealalta dar cred mereu ca omul respectiv o va potenta si o va dezvolta pe cea luminoasa, sau asa imi doresc.....Incerc intotdeauna sa tin in minte imaginea micului print, taria lui si puritatea....Nu inteleg de ce exista din ce in ce mai putini ''oameni frumosi''....

2 comentarii:

Unknown spunea...

fiecare cauta sa iasa in evidenta, iar cand unii incearca sa fie cat mai mult in fata asta fac, eu am zis mai demult chestia asta dar cineva, nu dam nume :P, se uita la mine ciudat

Nicoleta spunea...

Intotdeauna am crezut ca nu trebuie sa faci nimic ca sa iesi in evidenta, ceea ca ce te defineste ca om face diferenta. Fosta mea directoare imi spunea mereu ca nu trebuie sa mai stau si sa astept sa ma remarce seful pentru ca e destul de greu. Inca mai cred ca oamenii valorosi ''stand out in the crowd''si nu trebuie sa fii in fata ca sa fii vazut.