duminică, 21 februarie 2010

Inteleapta si frumoasa mea prietena


De Craciun ti-am scris o scrisoare cu unele dintre lucrurile pe care le admir la tine pentru ca erai prea deprimata si dezamagita de toate dar am uitat sa iti spun ca mai presus de toate admir taria ta sufleteasca, faptul ca esti intotdeauna alaturi de familia ta (mai restransa sau mai larga), ca jonglezi cu toate si reusesti sa fii atat de frumoasa (chiar daca nu ai timp deloc de chestia asta) si atat de verticala. Cand imi zici ca sunt frumusica, imi vine sa rad pentru ca si eu cred la fel despre tine. Si ma bucur in sinea mea ca vecinii mei considera ca esti sora mea....
PS: pana cand imi vei da pozele alea in care suntem doua frumoase, am postat-o pe asta de cand urma sa devii mamica pentru ca imi place foarte mult

2 comentarii:

xx spunea...

Iti multumesc, scumpa mea prietena! Iti marturisesc ca am rosit cand am citit cuvintele tale atat de fumoase despre mine..Aceste cuvinte vin imediat dupa o noua serie de dezamagiri (aseara am avut o discutie cu partenerul meu de viata... despre cum eram: plina de viata, vesela in orice moment, plina de energie si iubitoare de tot ce era in jurul meu..etc si cum sunt acum, despre lucrurile ce-mi apasa sufletul atat de tare incat nu ma lasa sa mai fiu EU, acea fiinta care am impresia ca s-a pierdut..in trecut..)
Iti multumesc inca o data ca poti vedea la mine acele aspecte pe care le credeam ca sunt de domeniul trecutului..Cuvintele scrise de tine acum, dar si cele de Craciun, au efectul socurilor electrice aplicate unui om pentru a fii readus la viata..(o comparatie mai putin draguta dar care este foarte potrivita).
Nimic mai bun nu se putea intampla in aceasta dimineata decat sa citesc aceste cuvinte scrise de tine, la adresa mea..Mi-au dat puterea de a privi aceasta zi ca un inceput..Un inceput de saptamana frumos, cu sufletul plin de speranta si raze de soare ce incearca sa patrunda in biroul meu pentru a-mi incalzi sufletul.
P.S.: sunt "datoare" cu acele poze..azi fac tot posibilul sa le trimit!
Sunt fericita ca existi!

Nicoleta spunea...

Imi pare atat de rau de toate astea, citesc tot felul de carti despre cum sa fii fericit in cuplu dar concluzia dupa ''dusul de realitate'' din jurul meu este ca doar femeile prefacute, manipulative si care nu prea baga in seama toate nuantele si sentimentele celuilalt pot fi fericite. Mama se uita la mine si imi spune ca degeaba am citit atatea carti.....