miercuri, 24 februarie 2010

ploaie


Oare ce ii face pe oameni sa-si doreasca moartea? Se pare ca din ce in ce mai multi aleg calea asta.......Faptul ca nu se mai simt iubiti sau neputinta lor de a se merge mai departe asa...fara iubire. O persoana care din exterior parea multumita de viata ei tihnita si linistita, a trecut printr-o depresie. M-a uimit ceea ce mi-a zis: ''Ma uitam pe fereasta si mi-am spus: ce ar fi daca as deschide fereastra si as face un pas?!'' Am tresarit pentru ca m-am recunoscut in gandul asta; am avut si eu o perioada cand partea de intuneric din mine ma tenta: ce ar fi daca ai zabovi mai mult pe trecerea de pietoni? In perioada aceea am avut impresia ca m-am dedublat si ca partea mea de lumina se hotarase sa ma protejeze de mine insami. ''Hai, suflete, trebuie sa ajungem acasa ca ne asteapta Daria''. Probabil ca, daca nu m-ar fi asteptat Daria, as fi facut pasul acela mai devreme...Si asta pentru ca am avut o intalnire privata cu diavolul in persoana, intalnire care m-a pus la incercare; m-a tentat sa aleg calea cea mai usoara si sa ma reneg pe mine si faptele mele dar eu am ales sa imi recunosc greselile fata de mine si fata de ceilalti. Am coborat in tenebrele fiintei mele, mi-am explorat toate slabiciunile, le-am recunoscut si acceptat. In perioada aceea am simtit intr-adevar prezenta lui Dumnezeu in jurul meu.

Niciun comentariu: